Πώς να δημιουργήσετε το τέλειο λογότυπο
Ένα λογότυπο επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν μια εταιρεία, γι' αυτό καταβάλλετε κάθε δυνατή προσπάθεια για να δημιουργήσετε το καλύτερο δυνατό λογότυπο. Η μεγαλύτερη μέθοδος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους να θυμηθούν την επιχείρησή σας και να μάθουν για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παρέχετε είναι να σχεδιάσετε ένα ελκυστικό λογότυπο.
Η σημασία του εντυπωσιακού λογότυπου για κάθε εταιρεία
Το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας αντιπροσωπεύεται από ένα λογότυπο, το οποίο, ενώ καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο, έχει σημαντικό αντίκτυπο. Τόσο online όσο και offline, το εμπορικό σήμα σας πρέπει να είναι εμφανές όπου κι αν πάτε. Πρέπει να είναι προσβάσιμο σε ιστότοπους, ταινίες, υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υλικά αγαθά και άλλες πλατφόρμες.
Αλλά μην παραπλανηθείτε- τα λογότυπα δεν είναι μόνο για μεγάλες, ανώνυμες εταιρείες. Κάθε εταιρεία, ακόμη και κάθε ιδιώτης, χρειάζεται ένα λογότυπο για να ξεχωρίζει και να προωθεί την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Ένα επαγγελματικά δημιουργημένο λογότυπο βοηθά τους καταναλωτές να παραμείνουν κοντά σας, καθώς δημιουργεί εμπιστοσύνη και επιβεβαιώνει τον επαγγελματισμό σας. Περιγράφει την ταυτότητά σας, τη δουλειά σας και πώς αυτή ωφελεί τους πιθανούς πελάτες. Στέλνει το μήνυμα ότι κάνετε εξαιρετική δουλειά σε ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας ή τα προϊόντα σας. Εάν το λογότυπό σας φαίνεται αντιεπαγγελματικό, οι άνθρωποι αναμφίβολα θα αμφισβητήσουν το πόσο αποτελεσματικά μπορείτε να παραδώσετε τα αγαθά και τις υπηρεσίες σας. ημιουργήστε ένα ισχυρό λογότυπο για να ξεχωρίσετε στους πελάτες, να διασφαλίσετε ότι θα θυμούνται την επιχείρησή σας και να τους βοηθήσετε να δημιουργήσουν θετικές σχέσεις μαζί σας. Ωστόσο, ο σχεδιασμός ενός λογότυπου δεν είναι μια απλή ή εύκολη διαδικασία- εξαρτάται από μια ποικιλία στοιχείων, όπως γραμματοσειρές, χρώματα και άλλα. Ας δούμε τα 7 βήματα σχεδιασμού ενός τέλειου λογότυπου που συγκεντρώσαμε για αυτό το άρθρο.
Επιλέξτε χρώματα που αντιπροσωπεύουν το εμπορικό σήμα σας. Σύμφωνα με μελέτες, το χρώμα μπορεί ακόμη και να έχει αντίκτυπο στη διάθεση των καταναλωτών και να επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Αναζητήστε έμπνευση σχεδιασμού
Η έναρξη κάθε δημιουργικού έργου είναι συνήθως το πιο δύσκολο μέρος. Αν και η ύπαρξη μιας ιδέας είναι χρήσιμη, μερικές φορές το να έχεις πολλές σκέψεις ταυτόχρονα μπορεί να είναι προβληματικό.
Αποφύγετε να σκέφτεστε τη δημιουργικότητα ως τη διαδικασία δημιουργίας κάτι από το τίποτα, προκειμένου να αποφύγετε την αναλυτική παράλυση. Αντιθέτως, προσεγγίστε την σαν ένα παζλ: έχετε ήδη στο μυαλό σας το λογότυπο- το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συναρμολογήσετε τα μέρη μεταξύ τους χρησιμοποιώντας αποδεκτούς κανόνες σχεδιασμού.
Παρατηρώντας όσο το δυνατόν περισσότερους εξαιρετικούς λογότυπους, μπορείτε να γίνετε άπταιστοι στη διάλεκτο των λογότυπων. Σκεφτείτε τι κάνει τα αγαπημένα σας τόσο αξέχαστα.
Επιλέξτε την κατάλληλη γραμματοσειρά
Η κατάλληλη γραμματοσειρά θα ολοκληρώσει το λογότυπό σας. Τα σεριφάκια, τα χωρίς σεριφάκια, οι γραφές και οι οθόνες είναι τα τέσσερα βασικά είδη γραμματοσειράς από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε- το καθένα έχει μια ξεχωριστή σημασία.
- Serif. Πρόκειται για μια κλασική, αιώνια εμφάνιση. Οι γραμματοσειρές Serif είναι ευπροσάρμοστες και ταιριάζουν σχεδόν με κάθε σχέδιο, ειδικά με εκείνα που ενσωματώνουν αντικέ, κομψές ή κλασικές πτυχές. Επιλέξτε μια serif αν θέλετε να αισθάνεστε high-end!
- Sans-Serif. Οι γραμματοσειρές Sans-serif, από την άλλη πλευρά, δεν έχουν τα μικροσκοπικά "πόδια". Μεταδίδουν μια σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική και μπορούν να φαίνονται κομψές και απλές. Τα Sans serifs θεωρείται ότι είναι πιο αναγνωρίσιμα και μινιμαλιστικά.
- Σενάριο. Ανάλογα με τη γραμματοσειρά script που θα επιλέξετε, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με κομψό ή καθημερινό τρόπο. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν συχνά αυτές τις γραμματοσειρές που μοιάζουν με χειρόγραφη γραφή, όταν θέλουν να βελτιώσουν άμεσα την προσωπικότητα και την εφευρετικότητά τους.
- Οθόνη. Αυτές οι γραμματοσειρές είναι πολύ διακοσμητικές και στυλιζαρισμένες. Δεν αποτελούν ποτέ μια καλή επιλογή για μια δευτερεύουσα ή βασική γραμματοσειρά κειμένου, καθώς δημιουργήθηκαν ειδικά για να τραβήξουν την προσοχή. Επομένως, χρησιμοποιήστε τις γραμματοσειρές επίδειξης με προσοχή. Μπορεί να μετατραπεί σε διαχρονικό ζήτημα. Αυτές οι γραμματοσειρές συχνά ξεπεραίνονται γρήγορα, πράγμα που είναι κακό αν θέλετε η μάρκα σας να παραμείνει σταθερή επί σειρά ετών.
Το να είστε φιλόδοξοι και πολύχρωμοι δεν είναι απαραίτητο για τη δημιουργία του ιδανικού λογότυπου. Το να είσαι αγνός, βασικός και εικονικός είναι το κλειδί. Επιλέξτε μια γραμματοσειρά που είναι ευανάγνωστη και ελκυστική. Μην το παρακάνετε με τη σκίαση ή τα χρώματα. Οποιοσδήποτε τύπος επιστολόχαρτου ή φόντου θα πρέπει να μπορεί να εμφανίζει το λογότυπο με τον ίδιο τρόπο. Τα απλά λογότυπα θα είναι πιο εύκολο να τα θυμάστε όταν τραβούν την προσοχή. Οτιδήποτε σύντομο και απλό είναι πολύ πιο απλό να το θυμάστε από κάτι με πολλές πληροφορίες! Οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες το αντιλαμβάνονται ως πιο ανοιχτό και αξιόπιστο λόγω της αναγνωρισιμότητάς του.