360 Marketing: Όλα όσα χρειάζεται κάθε επιχείρηση

Τι είναι το 360 marketing ;

Ξεκινώντας , ο όρος 360 μαρκετινγκ αναφέρεται σε ένα στρατηγικό πλάνο που γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στο παραδοσιακό και μοντέρνο μαρκετινγκ , καθώς διαπνέει το καταναλωτικό ταξίδι από την αρχή μέχρι το τέλος . Με λίγα λόγια , ο καταναλωτής δέχεται ερεθίσματα από πληθώρα καναλιών που τον βομβαρδίζουν με διαφημιστικά μηνύματα 24 ώρες το 24ωρο . Βλέπει διαφήμιση της αγαπημένης του σοκολάτας σε μια μεγάλη πινακίδα στο δρόμο , σε banner στη στάση του λεωφορείου , στην τηλεόραση και έπειτα την ώρα που χαζεύει στα social media …

Πίσω από τα ευεργετικές επιδράσεις αυτής της διαδικασίας , κρύβεται μια βαθύτερη στρατηγική δομή . Αυτή έχει ως επιστέγασμα την πλήρη κατανόηση των αναγκών του καταναλωτή και πιο σημαντικά το προφίλ του ( ηλικία , φύλο , ενδιαφέροντα , κτλ ) . Έτσι , δημιουργείται μια εξατομικευμένη καμπάνια , όπου δεν είναι προϊοντική αλλά δημιουργεί μια εμπειρία , συναισθηματικά φορτισμένη , στον παραλήπτη του μηνύματος .

Γιατί να εμπιστευτώ ένα digital marketing agency ?

Αναντίρρητα , η εκπροσώπηση στα παραδοσιακά media ( TV , Radio , Τυπος ) καθίσταται ακόμα και σήμερα ένα ισχυρό επικοινωνιακό όπλο στα ΄χερια των επιχειρήσεων , που όμως απαιτεί το ανάλογο χρόνο , κόστος και τεχνογνωσία . Τα παραδοσιακά media shops στηρίζονται αποκλειστικά στην ικανότητα τους να διαπραγματεύονται στην χρημηταστηριακή αγορά του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού χρόνου , που είναι μεν αποτελεσματική στο κομμάτι του awareness , αλλά δεν κεφαλαιοποιεί αυτό το κομμάτι σε πελάτες . Εκεί , λοιπόν , δίδονται οι απαραίτητες λύσεις μέσω του digital marketing .

Γιατί να επιλέξει κάποιος τα παραδοσιακά media στο σύγχρονο digital κόσμο ;

Το πραγματικό 360 marketing συνδυάζει τα θετικά χαρακτηριστικά των δύο διαφημιστικών κόσμων . Συχγωνεύει την αίγλη της τηλεόρασης με την αποτελεσματικότητα του digital marketing . Το πιο σημαντικό , όμως , είναι ότι κάθε επιχείρηση από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη , μπορεί να καρπωθεί τα οφέλη της παραδοσιακής διαφήμισης με μικρό κόστος , αφού κεφαλαιοποιεί την αναγνωρισιμότητα της σε πελάτες με τα digital εργαλεία .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*